هفته ها می گذره اما گل من نیومده....


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

پسرک نگاهی به دخترک انداخت و گفت: حالا که کنار ساحل هستیم بیا یه آرزوی قشنگ بکنیم..دخترک با بی میلی قبول کرد،پسرک چشمانش را بست و گفت:کاشکی تا آخر عمر عاشق هم بمونیم ..

بعد به دخترک نگاهی کرد و گفت حالا تو آرزوتو بگو:دخترک چشمانش را بست و خیلی بی تفاوت گفت:کاشکی همین الان دنیا تموم بشه!

وقتی که چشماشو باز کرد پسرک رو ندید...فقط چند تا حباب روی آب بود............


وحشت از عشق که نه / ترس ما فاصله هاست /وحشت از غصه که نه / ترس ما خاتمه هاست...

ترس بیهوده نداریم/صحبت از خاطره هاست /صحبت از کشتن نا خواسته ی عاطفه هاست....

کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ی ماست/گله از دست کسی نیست/مقصر دل دیوانه ی ماست...


 کاش روز دیدنت فردا نبود...

       کاش میشد هیچ گاه تنها نبود....

                       کاش میشد دیدنت رویا نبود.....

                                       گفته بودی با تو میمانم ولی.....

                                                   رفتی و گفتی که اینجا جا نبود...

                                                        روزهای هفته تنها مانده ام ...

                                                          شاید این رفتن سزای من نبود..

                                                        من دعا کردم برای بازگشت...

                                                دستهای تو ولی بالا نبود....

                                       باز هم گفتی که فردا میرسی..

      کاش روز دیدنت فردا نبود....



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت1:01---1 دی 1389
سلام مهتاب
ممنون که پیشم میای. سعی میکنم مشکلش رو حل کنم تا زود تر بالا بیاد

در ضمن من یکی آی کیوم ضعیفه
زیاد از حرف دختره چیزی نفمیدم. معذرت میخوام

ولی خوب بود. معنیه واقعیه عشق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 30 آذر 1389برچسب:,ساعت 9:59 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com